1. Quería ver a proxección da pelicula en Vigo, xa que no seu día coñecin a varios membros da comuna Do Foxo, e ademais son de A Fonsagrada, e penso que ese feito social impactou fortemente nas xentes da comarca, que o primeiro os tomaron por tolos e mais tarde chegaron a convivir e incluso cas suas singularidades respetar outro sistema de vida e que foi enriquecedor, sin esquecerme da paisaxe privilexiada desa zoa. un saudo.
» Hoxe podes vela nos cines de Gran Vía en Vigo, a partir das 20:15 con nós. A partir de mañá tamén nos cines Plaza Elíptica e Multicines Norte. Un saúdo.
2. Foxo, invierno de finales de los 70. Mientras caía una lluvia torrencial (al día siguiente el embalse había subido más de 2 metros), estábamos con la tertulia . Esa noche el tema era la incipiente apertura de China a la propiedad privada. Una humedad impresionante, el agua se colaba por todos los sitios (no había cristales) y nosotros preocupados por la irrupción de la coca-cola en la sociedad china. Hasta que alguien sentenció: Si la coca-cola entra en china, sería el fin del modelo comunista. Es imposible olvidarlo, que tiempos aquellos. Hay que ver la película. ¿Que fué lo que hizo que la comuna como tal no continuara? He oído decir que el virus VIH marcó un antes y un después.
» O remate da comuna dos anos 76 ao 82 foi porque os fundadores se decataron de que a sua utopía era imposible. Tamén influiron outros factores como a chegada das drogas duras e as suas consecuencias...
3. Hola a tod@s!Quería felicitar a todo o equipo de Vilamor xa que foi un traballo impresionante. Cómo é traballar con Luis Iglesia?Cómo é en persoa?Son un gran admirador seu e da serie "Matalobos". Gracias!
» Luis é un referente a nivel profesional e personal para todos nós. Un saúdo e gracias
4. Sabela, ¿cómo va todo guapa? Te he visto en los carteles de la película y menuda alegría. Esta es tu primera película como protagonista, ¿qué se siente? ¿cómo afronta una actriz "novata" un rodaje como el de Vilamor?
» Estou moi contenta porque estou facendo o que sempre quixen. Afrontoo con moita enerxía e respeto aos profesionais cos que me atopei neste filme. Moitas gracias!
5. La política gallega tiene pinta de dar tumbos en cuanto al audiovisual. Vamos que se apunta el tanto cuando hay éxitos pero mientras tanto.... ¿qué os parece el papel de la Xunta en todo el mercado audiovisual gallego?
» Cando a sociedade galega crea máis en si mesma poderemos empezar a pedirlle cousas aos políticos. Un saúdo.
6. Rubén, sei que non ten que ver moito coa promoción da película pero ¿sabes algo de Matalobos?
» Non, non sei que pasará con esa gran serie que creo que funcionaría a nivel estatal. Saúdos
7. Ignacio, después del éxito cosechado por Pradolongo, ¿están las espectativas muy altas?
» As espectativas márcaas o espectador; e neste momento si son altas, porque en Lugo imos pola terceira semana en cartelera. Un saúdo!
8. ¿ Cómo foi o proceso de selección dos intérpretes? ¿Poderíades facer unha crítica das vosas interpretacións e como chegasteis a elas?
» A través de probas a actores e actrices tanto consagrados coma descoñecidos.
Sabela: non podo ser moi obxectiva tratei de facelo o mellor posible.
Rubén: para min foi o reto profesional máis importante, pola loita interior do personaxe.
Xoel: foi unha gran responsabilidade e tampouco podo ser moi obxectivo, por iso me gustaría que sexades vos os que vexades Vilamor e nos fagades as vosas críticas.
Gracias e saúdos
9. Pregunta cotilla: saiu alguna relación (amor) real do rodaxe da peli?
» Moitas jaja!
10. cando ides vir ao barco de valdeorras??
» Xa estivemos e enchemos o cine!
Gracias
11. Se me ha olvidado preguntarte antes, soy el de las espectativas altas. Para una película, que en un principio se destina al público gallego, ¿cómo se financia?
» Pois o 25% son axudas públicas (Xunta de Galicia, ICAA, Vicepresidencia da Deputación de Lugo, inversión da productora Vía Láctea Filmes, venta de dereitos a TVG e ventas internacionais). Por outro lado, nós non facemos películas só para o público galego, a nosa anterior película (Pradolongo) demostrou que podemos chegar coas nosas historias a todo o mundo.
Saúdos
12. ¿Sería posible que o Foxo volviese a nacer?
» Vilamor pode axudar a elo
unha aperta
13. Todavía no doy crédito. Desconocía que el movimiento hippie llegase a Galicia. ¿Es esto verdad o es pura ficción? ¿Cómo os enterastéis de la historia?
» Nós tampouco o sabiamos. Ignacio intruduciunos no tema, el enterousa a través dun documental que rodou hai 11 anos (A aldea, o antigo e o novo) onde un dos entrevistados fora un dos fundadores da comuna.
Unha aperta
14. Me han dicho por ahí que uno de los actores de la película ha decido irse a vivir al monte después de haber hecho la película, ¿es eso verdad?
» Digamos que o visita con asiduidade. Todo un crack!
15. ¿Cómo afecta vuestro trabajo los recortes del Gobierno al cine?
» Moito, pero confiamos en que os espectadores nos axuden a encher os cines, e así depender menos das axudas públicas.
Apertas
16. Sabel,qué tal levaches as esceas de cama?é difícil para ti rodar esas esceas?
» Leveinas ben porque tiña moi boa relación cos actores e co resto do equipo e fixeron que todo fose moi doado. Saúdos
17. Sabela, ¿qué hay que hacer para conquistarte?
» Invitarme a cear centolos e angulas :)
18. Rubén, es tu segunda película con Ignacio si no me equivoco. ¿Tu relación con él se convertirá en algo tan fructífero como la relación que hay entre Almodóvar y Penélope Cruz? Salvando las distancias claro...
» Entendémonos ben e buscamos os mesmos obxectivos.
Ogallá tamén poidese gritar "Nachoooooo!" recollendo grandes premios jajjaja
19. Buenas, tengo ganas de ver esta película, ¿Existen valores, normas o costumbres de los hippies que siguen vigentes hoy en día?
» Si, a relación de igualdade muller-home
unha aperta!
20. Qué tal era o ambiente na rodaxe?Con tantos actores xóvenes é complicado ou polo contrario foi unha rodaxe "fácil"?
» Fixemos unha "comuna" paralela, que seguimos mantendo hoxe :)
21. Por qué con unos actores de tanto nivel como los que tenemos en Galicia y con buenos directores como el de esta película no salen de forma habitual películas tan buenas como Vilamor?
» Porque non confiamos o suficiente nas nosas posibilidades. Con Vilamor intentamos poñer en valor o máis grande que temos: idioma, gastronomía, paisaxes.. en resumo a nosa cultura.
Apertas
22. Si el cine está en crisis y el teatro también; la televisión está de recortes, ¿qué motivación existe para una persona que quiere estudiar arte dramático?
» Querer é poder. Se sintes que para ti é unha necesidade: ¡¡adiante!! Resistencia e traballo :)
23. polbo o pimientos do padrón?
» I: os dous, e de postre filloas (as auténticas, de sangue, que podedes ver en Vilamor!)
S: centolos e angulas :)
R: pementos de Herbón.
X: os dous xuntos están moi ricos! :)
24. Foxo é un lugar magnífico, se non estivera tanto da man de Dios iría a vivir sen ningunha dúbida. ¿Cal é o voso recuncho favorito de Galicia?
» I: Petín de Valdeorras
S: Portosín
R: Riós
X: encantame perderme pola Ribeira Sacra, e nas miñas aldeas Cartelle e Vilar de Barrio.
25. Entre Hollywood y Galicia, ¿qué elegiríamos?
» Levar Galicia a Hollywood :)
26. Esta é unha pregunta para Sabela: algunha vez presentácheste a algunha proba para algunha serie de ámbito nacional?paréceme raro que unha rapaza tan fermosa e tan boa actriz non aparecese xa nunha serie de éxito..só fas cine?
» Gracias! soamente fixen unha proba para unha serie e non me colleron, pero encataríame en calquera medio.
bicos
27. Vai a haber unha segunda parte de Vilamor?
» Depende...
28. Ignacio, en Pradolongo saía Valdeorras, en Vilamor viaxamos ó courel, ¿para cando unha película de mariñeiros?
» Nesta viaxamos aos Ancares. Estou cun proxecto na Costa da Morte. Saúdos
29. Quería saber si habéis estado con Nilo, donde vive ahora y a que se dedica, gracias.
» Si, penso que agora está en Barcelona. Saúdos
30. A raíz de esta película e a título persoal de cada un dos actores: cómo pensades que inflúe esta película na vosa carreira?tedes novos proxectos a partir da vosa aparición nesta película?
» R: estou seguro de que vai a ser positivo. Proxectos: Galaicus, Festival das artes escénicas de Riós, novo programa de TV...
S: é a miña primeira película e desexo que me poida abrir as portas ao mundo laboral como actriz. Ningún proxecto á vista.
X: foi unha gran responsabilidades facer por primeira vez un protagonista e espero que me traia moitas ledicias. Proxectos musicais co meu grupo Pájaro
Saúdos
31. Xoel da sangue de Secuestrados a Vilamor. ¿Non é un cambio forte?
» Si, é unha ledicia poder traballar en duas películas de xéneros tan diferentes. E sí, foi un gran cambio :)
32. Qué opiniáis de reediciones en 3D como el de Titanic. No corre el cine riesgo de que se dejen hacer películas nuevas?
» Mentres a xente vexa e demande o bo cine, éste nunca desaparecerá
33. son o da pregunta 26,por curiosidade para qué serie foi?Eu anímote a presentarte a outras probas porque seguro que te elixen!!moita sorte!
» Moitas gracias polo apoio. Por suposto seguireino intentando :)
34. Galicia parece que se está a converter nun territorio de cine de animación. Dá a sensación de que as películas de carne e óso non se levan. ¿Só queda a saída de Galicia como plató? ¿Cómo de difícil e producir unha película na comunidade?
» ¿Por que che dá esa sensación? a nós particularmente non, por iso estamos a facer esta promoción :)
35. Celta o Deportivo....mojaos por favor. La cosa está que arde...
» R: fai moito frío pra mollarse. Que ascendan os dous e que haxa unha maior aproximación entre o cinema e o deporte galego. É momento de aunar forzas!
S: do Compos! ;)
X: Quero o mellor para o fútbol galego. Merecemos ter xa de novo representación en 1ª división!! e a ver se conseguimos que o Ourense suba un pouquiño :)
Moitas gracias polo voso interese e polas vosas preguntas. Foi un pracer respondelas.
Vémonos no cine :)
¡¡¡TES QUE VELA!!!
http://www.youtube.com/watch?v=KguncpBq0UQ